Featured Post

#300324m foto semasa

Saturday, May 2, 2009

Hari Kesihatan dan Keanggunan Wanita 2009

(gambar) Puan Sri Salbiah(tiga dari kanan) bergambar bersama hadirin
Posted by Picasa
TAMAN MELAWATI - Kesedaran dan kepentingan wanita dan beliawanis terhadap kesihatan dan keanggunan diri perlu sentiasa disemai. Keanggunan diri tidak bermakna dari segi kecantikan luaran semata-mata namun aspek kecantikan dalaman turut dititik beratkan. Oleh yang demikian, Hari Kesihatan dan Keanggunan Wanita 2009 yang dianjurkan baru-baru ini merupakan satu program yang memberi peluang kepada wanita untuk meningkatkan kesedaran tersebut.

Hari kesihatan yang dianjurkan di persekitaran Pusat Khidmat Rakyat Ahli Parlimen Gombak disini antaranya menyediakan senamrobik, ceramah kesedaran kanser, kaunter-kaunter kesihatan, pameran kesihatan serta aturcara khas bersama isteri YAB Dato Menteri Besar Selangor, Ybhg Puan Sri Salbiah Tunut. Turut menyerikan program ialah YB Puan Rodziah Ismail, Exco Hal Ehwal Wanita Selangor, Ahli Parlimen Gombak YB Azmin Hj Ali dan Adun Hulu Kelang YB Hj Saari Sungib.

Program adalah anjuran bersama Pusat Khidmat Masyarakat Adun Hulu Kelang, Pusat Khidmat Rakyat Parlimen Gombak, Wanita JIM Ampang Jaya, Pertubuhan Kebajikan dan Amal Wanita Selangor (Pekawanis), WIRDA dan Nisa Gombak.

nota: bahan dari http://www.hulukelang.com/v2/ . untuk maklumat lanjut sila ke web tersebut.

No comments: